26th Dec 2017 DMC Central Karachi Press Release

26th Dec 2017 DMC Central Karachi Press Release


کراچی ( ) چیئرمین بلدیہ وسطی ریحان ہاشمی نے کہا ہے کہ عوام کو بلدیاتی سہولیات کی فراہمی میں کسی بھی قسم کی کوتاہی برداشت نہیں کی جائے گی ان خیالات کا اظہار انہوں نے عوامی شکایات کے جلد از جلد ازالے کے حوالے سے بلائے گئے اجلاس میں تمام محکمہ جاتی افسران سے گفتگو کے دوران کیا انہوں نے بلدیہ وسطی کے تمام عوامی خدمات کے شعبوں کو ہدایت کی کہ((CCIS شکایاتی مراکز سے موصول ہونے والی شکایات کو 72 گھنٹے کے اند اندر ر انکو زحل کیا جائے ۔ریحان ہاشمی نے مزید کہا کہ جدید ٹیکنالوجی کا استعمال آج کی ضرورت ہے ہمیں اپنی کارکردگی بہتر بنانے کے لئے جدید دور کے تقاضوں سے ہم آہنگ ہونا پڑے گا تاکہ عوام کو بہتر سے بہتر بلدیاتی سہولیات مہیا کی جاسکیں انہوں CCIS کے افسران کو ہدایت کی کہ موصول ہونے والی ہر شکایت کا follow.up فالو اپ ضرور رکھیں اور اگر کوئی شکایت 72 گھنٹے میں حل نہ کی جائے تو اسکی اطلاع چیئرمین سیکٹریٹ میں دیں ،اس موقع پر انہوں نے ہفتہ وار رپورٹ بھی تیار کرنے کی ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ ہر ہفتے کی موصولہ اور حل شدہ شکایات کا جدول بھی تیار کیا جائے ۔تاکہ محکمہ کی کارکردگی کو بہتر طور پر جانچا جا سکے 



26th Dec 2017 DMC Central Karachi Press Release